Friday, July 22, 2011

Cand ma rog te chem Isuse...

Cand ma rog te chem Isuse
Vin degraba-n ajutor
Sa-mi dai dragoste,rabdare,
Caci sunt slab si trecator.
Sunt tilharul de la dreapta
Tu-mi ispasesti pedeapsa mea ?
Acum sufletul imi este vesel,
Am si eu un loc in Rai.
         Soare Sfant cu atitea raze,
         Pot sa vina vant si ploi...
         Cand in suflet este pace,
         Dumnezeu va fi cu noi !
         Soare Sfant cu atitea raze
         Numai Tu poti alina
         O inima zbuciumata
         Numai Tu poti vindeca !
Am auzit candva o voce
Ce cu dragoste-mi soptea
Am murit si pentru tine...
Pe cruce la Golgota !
Lacrima-mi pe-obraz se scurge
Sufletu mi-e 'ndurerat
Vin la cruce la Golgota
Vreau sa fiu si eu salvat.
        Soare Sfant cu atitea raze
        Numai Tu poti vindeca
        O inima zbuciumata
        Numai Tu o poti salva !
        Soare sfant cu atitea raze
        Pot sa vina vint si ploi...
        Cand in suflet este pace
        Dumnezeu va fi cu noi !

Compus de Marius Wagner

No comments:

Post a Comment